Klacht: Betaald maar niks gekregen

op 13 februari 2020 over Parship in de categorie Datingsites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Parship over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Parship in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Parship een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Parship

Heeft op 14 februari 2020 om 09:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Devin123,

Het komt een enkele keer voor dat online betalingen niet goed worden verwerkt tussen uw bank, de betalingsdienstverlener en onze website.

In verband met uw privacy kunnen wij hier niet specifieker zijn. Wij hebben vanzelfsprekend zojuist uitvoerig geantwoord via uw bij ons bekende e-mailadres.

Met vriendelijke groeten en de beste wensen!
Parship WebCare Team

Alle klachten die gemeld zijn door Devin123