Klacht: Hoge rekening voor een intake.

Irshad1 op 09 december 2019 over Parnassia Bavo Groep in de categorie Zorginstellingen

Ik ben door mijn huisarts doorverwezen naar Parnassia Bavo Groep. Ik ben toen gebeld voor een intake en een afspraak met de psychiater. Ben geweest voor een intake van een half uur ongeveer bij de psychiater. 2 Dagen erna bel ik terug om de behandeling af te zeggen. Al die tijd is mij niets verteld over kosten. Nu krijg ik een rekening van mijn zorgverzekering van bijna 700,. Dit vindt ik heel absurd en zelfs crimineel. Hoe is dit mogelijk en wat voor stappen kan ik hiertegen ondernemen, ik sta helemaal aan het afgrond hierdoor

Ik zou graag een antwoord willen wat ik kan doen, want dit kan niet kloppen, bijna 700, voor een telefonisch en een persoonlijk gesprek, niet eens een behandeling gehad.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Parnassia Bavo Groep

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Parnassia Bavo Groep nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Irshad1