Mijn Klacht:
Op 5 augustus heb ik via parkmobile een parkeeractie bij Schiphol gereserveerd en betaald. Op diezelfde dag heb ik in de parkmobile app die parkeeractie geannuleerd omdat het niet nodig bleek. Tot op de dag van vandaag heb ik het bedrag van 65,50 nog niet terug mogen ontvangen. Ik heb de klantenservice (al mag het die naam niet dragen vind ik) al minstens 10 keer gebeld. Elke keer krijg ik een ander verhaal. Het zou al overgemaakt zijn, ik moet mijn bank maar bellen om te checken waar t geld gebleven is of ik moet vooral maar geduld hebben. In ieder geval kunnen ze niets voor me doen, behalve melden dat ik maar geduld moet hebben. Ze kunnen me met niemand doorverbinden of iets versnellen. Het enige dat zij schijnbaar doen is een melding maken. Vervolgens gebeurt er echter niets naar aanleiding van die meldingen. Er is mij minstens 3 keer beloofd dat het uitgezocht worden dat ik teruggebeld word. Dit is echter ook nog nooit gebeurd. Schriftelijk heb ik een klacht ingediend per mail. Ook hierop heb ik geen reactie ontvangen. Ik ben het inmiddels echt zat en wil gewoon mijn geld, waar ik recht op heb terug. Parkmobile is wel in staat om de afschrijvingen te doen van mijn parkeeracties maar andersom is het maar niet mogelijk om mijn geld terug te storten. Parkmobile is alles behalve klantvriendelijk.
Gewenste Oplossing:
Als het geld gewoon gestort wordt. En niet ergens in 2024
