Klacht: Wacht al 5 weken op terugbetaling

Yvette78 op 16 september 2021 over Parkmobile in de categorie Parkeren

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 5 augustus heb ik via parkmobile een parkeeractie bij Schiphol gereserveerd en betaald. Op diezelfde dag heb ik in de parkmobile app die parkeeractie geannuleerd omdat het niet nodig bleek. Tot op de dag van vandaag heb ik het bedrag van 65,50 nog niet terug mogen ontvangen. Ik heb de klantenservice (al mag het die naam niet dragen vind ik) al minstens 10 keer gebeld. Elke keer krijg ik een ander verhaal. Het zou al overgemaakt zijn, ik moet mijn bank maar bellen om te checken waar t geld gebleven is of ik moet vooral maar geduld hebben. In ieder geval kunnen ze niets voor me doen, behalve melden dat ik maar geduld moet hebben. Ze kunnen me met niemand doorverbinden of iets versnellen. Het enige dat zij schijnbaar doen is een melding maken. Vervolgens gebeurt er echter niets naar aanleiding van die meldingen. Er is mij minstens 3 keer beloofd dat het uitgezocht worden dat ik teruggebeld word. Dit is echter ook nog nooit gebeurd. Schriftelijk heb ik een klacht ingediend per mail. Ook hierop heb ik geen reactie ontvangen. Ik ben het inmiddels echt zat en wil gewoon mijn geld, waar ik recht op heb terug. Parkmobile is wel in staat om de afschrijvingen te doen van mijn parkeeracties maar andersom is het maar niet mogelijk om mijn geld terug te storten. Parkmobile is alles behalve klantvriendelijk.

Gewenste Oplossing:

Als het geld gewoon gestort wordt. En niet ergens in 2024

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Parkmobile in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Parkmobile een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Parkmobile

Heeft op 04 oktober 2021 om 19:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Van den Hoogenband,

Bedankt voor uw bericht. Door drukte hebben wij helaas niet eerder kunnen reageren, mijn excuses voor het ongemak. Ik help u graag verder met uw vraag met betrekking tot de restitutie van uw reservering.

Ik vind het ontzettend vervelend om te vernemen dat u tot op heden niet de restitutie van €65,50 heeft ontvangen. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Mijn oprechte excuses voor het ongemak wat u ervaart.

Ik kan u vermelden dat wij dit intern voor u aan het uitzoeken zijn. Wij zullen per email verder contact met u opnemen.

Mocht u aanvullende vragen hebben dan kunt u ons te allen tijde contacteren per email, telefonie en/of Social Media. Ik wil u voor nu, ondanks de vervelende situatie, een fijne dag toe wensen mevrouw Van den Hoogenband.

Met vriendelijke groeten,

Customer Service Parkmobile ^RG

Yvette78

Heeft op 06 oktober 2021 om 09:12 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Dit is geen oplossing ..het is een zoethoudertje en het is wat ik al sinds 5 augustus hoor.
Daarnaast geven ze aan dat ik altijd mag bellen of mailen..nou dat helpt niks. Telefonisch vertellen ze niets en verbinden niet door en mailen levert geen reactie op. Ik ben dus precies waari ik al was

Alle klachten die gemeld zijn door Yvette78