Klachten over Parkmobile

Hieronder kunt u zien welke klachten, complimenten en suggesties er over Parkmobile zijn gemeld. Lees meer >

Statistieken van Parkmobile in de categorie Parkeren

45 klachten gemeld
1.3 /10
15 stemmen
15

Parkmobile Complimenten

Dagkaart

Klacht van Koen Voskens op 03 februari 2024 over Parkmobile in de categorie Parkeren

Per ongeluk dagkaart aangeklikt en met geen mogelijkheid te annuleren. Telefonisch contact. Meer als 30 minuten in de wacht en nog niemand aan de lijn. Dadelijk 25 euro lichter en niet parkeert in tilburg centrum in de hoop hem nog... Lees meer

Per abuis dagkaart aangeschaft

Klacht van SusanneE op 25 januari 2024 over Parkmobile in de categorie Parkeren

Zojuist per abuis bij easypark een dagkaart aangeschaft, ipv gewoon per minuut te betalen. Direct gebeld met easypark, maar de parkeeractie kon niet meer ongedaan gemaakt worden. Ik stond er op dat moment 5 minuten geparkeerd Lees meer

8 minuten voor 30,47 euro

Klacht van ABLAM op 19 januari 2024 over Parkmobile in de categorie Parkeren

Ik heb vandaag 19-01-2024 welgeteld 8 minuten geparkeerd in Delft om een harddisk op te halen en heb m'n auto neergezet op een vrije plek dichtbij de winkel. Blijkt dat ik 30 euro plus administratiekosten moet ophoesten. Dit kan echt... Lees meer

niet te bereiken

Klacht van annavaniersel op 14 januari 2024 over Parkmobile in de categorie Parkeren

park mobile ofwel easy park verwijst op site naar een chatbox, echter is die er niet . algemene vragen geven geen antwoord op vragen en telefonisch zijn ze geheel niet te bereiken . facturen kloppen niet en app werkte niet... Lees meer

Onterechte parkeeracties

Klacht van Michiel791 op 02 januari 2024 over Parkmobile in de categorie Parkeren

Al jaren maak ik gebruik van deze app. Altijd factuurbedrag van zelfde orde van grootte, rond de 35 a 40 euro. Laatste twee maanden ineens facturen van 90 euro en 110 euro. Blijkt dat transacties niet goed gestopt zijn terwijl... Lees meer