Mijn Klacht:
op 31 mei parkeer ik in antwerpen ik stuur sms en deze word aangenomen na 15 min kom ik bij mijn wagen en wil de parkeersessie stopzetten maar dit lukt niet ,ik spreek 2 parkeerwachters aan die daar controle deden en op hun toestel konden ze kijken of het stopgezet was maar dit was niet het geval hij nam telefonisch contact met parkmobile en kreeg te horen dat ze een probleem hadden met de verwerking van het sms verkeer dus mijn tijd liep voort tot s’avonds, ik heb gemaild maar ze houden zich van den domme bij parkmobile ze hebben al wel onterecht het geld van mijn rekening gehaald, in antwerpen zou er in de uitbreidingstraat 84 een bureel zijn maar daar ter plaatse zou het enkel om een postadres ofzo gaan stelletjes oplichters zijn het bellen kost hopen geld en vriendelijk zijn ze ook niet maar ik laat het hier niet bij ik zal alles doen om te horen of dit allemaal wel kan en mag.
Gewenste Oplossing:
dat ze zich verontschuldige van leugens in hun email naar mij toe want ze schrijven dat er op die dag geen problemen met sms verkeer zijn geweest, het bedrag dat hen niet toebehoort terugstorten op mijn rekening en mijn gemaakte kosten telefoon ,verplaatsing naar zogezegd hun bureel in antwerpen
