Klacht: Premium account en klantvriendelijkheid

Alwin Beekhuis op 20 december 2023 over Parkmobile in de categorie Parkeren

Per 28 augustus heb ik per ongeluk op een ‘gratis’ premium account’ geklikt. Dit blijkt achteraf om alle auto’s te gaan, die ik ooit heb opgenomen in mijn app. De facturen die van de maanden aug-sept heb ik alleen gecheckt op parkeer kosten per maand die kwamen de eerste paar maanden overeen. De 3 extra auto’s zijn niet aangemeld geweest is die periode. Voor november krijg ik een echte rekening omdat ik in september een mail gehad moet hebben waar ik gewaarschuwd werd om de gratis ‘proefperiode’ stop te zetten. Ik kan deze mail mail niet terugvinden. Hierover heb ik 4 december contact gehad met uw call centrum. Het zou uitgezocht worden en ik zou hier (waarschijnlijk via de mail) bericht over ontvangen.
Vandaag 20 december nogmaals gebeld om opheldering te vragen. Medewerker kon niets zien van mijn vorige contact en dus ook niet dat mijn situatie is doorgestuurd. Deze medewerkster legt mij uit dat ik beter de kleine lettertjes had moeten lezen in de mail van september. Ik heb daarna gevraagd om een leidinggevende te spreken haar naam is Anna, meer gegevens wilde/of hoefde ze niet te verstrekken zei ze. Ik heb pech en ze kon niets voor me doen. Heb haar gevraagd hoe ik dan een klacht kon indienen. En ze weigerde me dit verder uit te leggen. Ik zou toch hetzelfde antwoord krijgen. Ik moet eerlijk bekennen dat ik parkmodile easy park op dat moment wel heb uitgemaakt voor een waardeloos bedrijf.

Ik zou heel graag willen dat de nota voor premium kosten voor de 3 auto’s die duidelijk niet van mij zijn en geen parkeerkosten mee gemaakt zijn over de hele periode (augustus – november). De kosten voor mijn eigen kenteken wil ik uiteraard gewoon betalen.

Als de premium abbonnementskosten voor de 3 extra auto's worden afgeboekt.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Parkmobile

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Parkmobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Alwin Beekhuis