Klacht: ParkMobile beëindigd parkeeractie, consument draait op voor de boete

Iris van Rooijen op 08 mei 2023 over Parkmobile in de categorie Parkeren

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 30-09-2021 een parkeeractie via ParkMobile gestart. Door een systeemfout van ParkMobile is deze beëindigd en hierdoor heb ik een naheffing van de gemeente ontvangen.

ParkMobile heeft in een opgenomen telefoongesprek aangegeven dat de fout bij hen lag en dat de kwestie in orde gemaakt zou worden.

Na enige discussie is er gemeld dat ParkMobile over zou gaan tot vergoeding van de naheffing. Later hebben zij dit toch weer ingetrokken. (Alle beredeneringen zijn teveel om hier te vermelden.)

Feit blijft dat ParkMobile je gewoon laat zitten met een naheffing van € 70 euro door hun eigen falen.

Voor mij nooit meer ParkMobile.

Gewenste Oplossing:

Vergoeding van de naheffing

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Parkmobile

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Parkmobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Iris van Rooijen