Klacht: Parkeerapp gaf error en zei dat ik de parkeeractie niet kon starten, vervolgens toch een rekening van 37 euro

Anouk Joosen op 01 mei 2023 over Parkmobile in de categorie Parkeren

Op 4 april heb ik geparkeerd in Gorinchem omdat ik iets in de stad moest ophalen. Ik heb geprobeerd een parkeeractie te starten, dit lukte niet want er stond dat er error was en de parkeeractie niet geactiveerd kon worden. Ik heb toen een kaartje gekocht bij het automaat. Nu zie ik dat ik zometeen 37 euro hiervoor kan gaan afrekenen omdat de parkeeractie toch is gaan lopen en niet is afgesloten. Ik vind dit erg slordig en jammer dat ik geen melding heb gekregen hiervan. Ik kan nergens een email adres vinden waar ik terecht kan bij easy park. Ik wil graag dat dit opgelost wordt want 37 euro kan ik echt niet betalen.

Ik ben tevreden als ik dit geld niet hoef te betalen. Ik heb immers ook niet zo lang geparkeerd en het is een fout geweest van easypark zelf, zij gaven mij de melding dat de app een error had. Ik hoop dat iemand contact met mij op kan nemen hoe dit opgelost kan worden.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Parkmobile

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Parkmobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Anouk Joosen