Klacht: onterechte boete door parkmobile

marloes dekker op 18 juli 2021 over Parkmobile in de categorie Parkeren

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

geachte heer/ mevrouw,

ik was vandaag in vlissingen en we waren aangekomen op de straat zaagje dekenmans daar mag je maar kort parkeren heb daar ook zelf aangehouden. Vanuit daar doorgereden naar strand vlissingen op de parkeerplaats Kanau hasselaarstraat en toen zei me man van we kopen wel een kaartje daarop gereageerd dat ik zorgeloos weg wil gaan en daarom liever parkmobile aanzet. Deze meteen aangezet eigenlijk dezelfde handeling gedaan als waar ik hiervoor heb geparkeerd. Toen we wegliepen viel me telefoon viel uit en normaals gezien krijg ik om de 20 min een reminder, maar dat is helaas niet gebeurd. Na een leuke dag met gezin troffen we een boete aan daar werd ik heel verdrietig om en bij een parkeer beheerder mijn verhaal gedaan en daarop zei hij ik zie wel dat je het wel had aan hebt gezet, maar hij stond aan van de vorige straat. Zie foto hij heeft 2 keer aangestaan de laatste keer stond ik helemaal niet in die straat .ik denk dat het goed toch een storing is geweest, normaal krijg je de zone van waar je staat net als bij de vorige straat deze bleef hangen en daardoor een boete ontvangen. Hoe gaan we dit oplossen ik hoor graag van jullie.

met vriendelijke groet,
Samira Arijat

Gewenste Oplossing:

Ik zou de boete graag kwijtgescholden willen hebben.
door deze grote misverstand.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Parkmobile in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Parkmobile een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Parkmobile

Heeft op 19 juli 2021 om 11:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Arijat,

Ik vind het vervelend om te vernemen dat u op 17 juli jongstleden een boete heeft ontvangen in Vlissingen. Ik help u graag verder met uw vraag.

Wij hebben géén storing gehad op 17 juli jongstleden. Op basis van de GPS die wij van uw toestel ontvangen tonen wij zone suggesties. Dit zijn en blijven suggesties. Wij raden te allen tijde aan om het zone nummer op straat te controleren voordat u een parkeeractie aanmeld. Om een dergelijke situatie in de toekomst te voorkomen wil ik u dringend adviseren om te allen tijde het zone nummer op straat te controleren voordat u een parkeeractie opstart.

Gezien het toestel uit stond konden de herinneringen niet afgeleverd worden. Ik dien u helaas mede te delen dat wij geen wijzigingen kunnen doorvoeren in de parkeeracties, zo ook niet het geselecteerde zone nummer. Dit houdt, jammer genoeg, in dat u de boete dient te voldoen. Mijn excuses voor het ongemak.

Mocht u aanvullende vragen hebben aarzel dan niet om rechtstreeks contact met ons op te nemen: https://parkmobile.nl/contact/. Ik wens u een prettige dag toe.

Met vriendelijke groeten,

Customer Support Parkmobile ^RG

Alle klachten die gemeld zijn door marloes dekker