Mijn Klacht:
Maandag 1 maart om 19:00 zou ik een parkeeractie hebben gestart, echter is dit niet het geval. Deze parkeeractie is tot de volgende dag 23:59 doorgelopen door een defect van de ParkMobile app. Om deze reden heb ik de klantenservice een bericht gestuurd, echter wilden zij maar een deel van het bedrag vergoeden. Hier ging ik niet mee akkoord en zij blijken geen klachtenafdeling te hebben. Wat ze echter nu hebben gedaan is de case doorgestuurd naar het incassobureau. Toen ik ze zojuist aan de lijn had konden ze dit niet meer annuleren. Ik zit nu dus in de problemen voor kosten die ik niet heb gemaakt.
Gewenste Oplossing:
Graag de kosten van de parkeeractie van 48,56 kwijtschelden en het proces bij het incassobureau stopzetten. Daarna graag kijken hoe ze de defecten in hun app op kunnen lossen, aangezien ik genoeg berichten lees van mensen die tegen soortgelijke problemen aanlopen.
