Klacht: Kosten voor parkeeractie die ik niet heb gestart

Kellywendriks op 12 juli 2021 over Parkmobile in de categorie Parkeren

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Maandag 1 maart om 19:00 zou ik een parkeeractie hebben gestart, echter is dit niet het geval. Deze parkeeractie is tot de volgende dag 23:59 doorgelopen door een defect van de ParkMobile app. Om deze reden heb ik de klantenservice een bericht gestuurd, echter wilden zij maar een deel van het bedrag vergoeden. Hier ging ik niet mee akkoord en zij blijken geen klachtenafdeling te hebben. Wat ze echter nu hebben gedaan is de case doorgestuurd naar het incassobureau. Toen ik ze zojuist aan de lijn had konden ze dit niet meer annuleren. Ik zit nu dus in de problemen voor kosten die ik niet heb gemaakt.

Gewenste Oplossing:

Graag de kosten van de parkeeractie van 48,56 kwijtschelden en het proces bij het incassobureau stopzetten. Daarna graag kijken hoe ze de defecten in hun app op kunnen lossen, aangezien ik genoeg berichten lees van mensen die tegen soortgelijke problemen aanlopen.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van

3 jaren geleden - Beste heer/mevrouw Wendriks, Het is jammer om te lezen dat je het zo hebt mogen ervaren. Het is echter zo dat er inderdaad een parkeeractie is geweest wat aangemeld is en door is gelopen. Wij kunnen niet aantonen dat het voertuig met het kenteken daar wel of niet is geweest waardoor wij tegemoet zijn gekomen met de helft. Er is op 23-04-2021 aangeboden dat wij tegemoet komen met de helft van de gemaakte kosten vanuit Parkmobile. Het gehele bedrag moeten wij geheel overdragen aan de gemeente. Mijn collega heeft aangegeven dat wij graag het bedrag wilde ontvangen van €25,26 zodat wij een afboek verzoek konden aanmaken maar helaas hebben wij het bedrag niet mogen ontvangen waardoor je factuur is doorgestuurd naar het incassobureau. Het is helaas niet mogelijk om de incassokosten in te trekken omdat het dossier al is overgedragen. Ik snap dat de situatie vervelend is maar er kan helaas niks aan veranderd worden. Mocht u aanvullende vragen hebben aarzel dan niet om rechtstreeks contact met ons op te nemen. Voor nu wens ik u een fijne dag toe Met vriendelijke groet, Customer service Parkmobile ^RK

Reactie van de melder van de klacht Kellywendriks

3 jaren geleden - Nogmaals, ik vind niet dat jullie het met feiten kunnen onderbouwen. Waaruit kunnen jullie halen dat de parkeeractie ook daadwerkelijk door mij is gestart. Hoezo maakt wat jullie in de app hebben staan betrouwbaar?

Bericht van

3 jaren geleden - Beste heer/mevrouw Wendriks, Bedankt voor je terugkoppeling. Wij kunnen je de logs aantonen dat er daadwerkelijk is gestart vanuit je toestel, bij ons kunnen wij de registratie ook aantonen wat er in de app is gebeurd. Ik zal een e-mail opstellen en zal ik de logs verzenden. Met vriendelijke groet, Customer service ^RK

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Parkmobile in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Parkmobile een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Parkmobile

Heeft op 16 juli 2021 om 10:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw Wendriks,

Bedankt voor je terugkoppeling.

Wij kunnen je de logs aantonen dat er daadwerkelijk is gestart vanuit je toestel, bij ons kunnen wij de registratie ook aantonen wat er in de app is gebeurd. Ik zal een e-mail opstellen en zal ik de logs verzenden naar het geregistreerde email adres.

Met vriendelijke groet,

Customer service ^RK

Kellywendriks

Heeft op 18 juli 2021 om 20:51 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Nog geen mail mogen ontvangen.

Reactie van de melder van de klacht Kellywendriks

3 jaren geleden - Graag ontvang ik een mail met de logs.

Alle klachten die gemeld zijn door Kellywendriks