Mijn Klacht:
Zondag 07-04-19 om 17:39 uur heb ik gebruik gemaakt van de ParkMobile App. Onlangs heb ik een factuur van ParkMobile ontvangen met een totaalbedrag van €79,83.
Zij beweren dat ik de parkeeractie niet of onjuist heb afgesloten zodat de parkeeractie doorliep tot 08-04-19 23:59 uur.
Ik gebruik vaker de ParkMobile App. Ik weet niet wat er is misgegaan want zover ik me herriner heb ik de parkeeractie stopgezet. Ik kom zelden in Rotterdam, dus dat ik er zolang ben geweest (07-04-19 17:39 tot 08-04-19 23:59) is onmogelijk. Ik begrijp niet hoe dit is gebeurd. Heel toevallig toen ik een paar dagen na gebruik de App wilde afsluiten zag ik her bedrag staan van €79,83. Ik ben heel erg geshokeerd! Verder wist ik ook niks van meldingen aanzetten of een sms melding aanvinken. Kan dit nog recht gezet worden? Er zijn camerabeelden bij her restaurant waar ik ben geweest van 17:39 tot 19:30(ongeveer). En anders heb ik video opnames van een tijdstip dat ik onderweg was naar huis. Dus onmogelijk om dan nog in Rotterdam te zijn. Ik ben bereid om te betalen tot 20:00. Heb al een klachtbezwaar ingediend bij Gemeente Rotterdam (45 weken geleden) maar tot heden nog steeds geen reactie gehad. Weet even niet hoe ik het moet oplossen! Het afgeschreven bedrag heb ik inmiddels teruggeboekt en hiermee is dus mijn parkmobile account geblokkeerd. Kan iemand me even helpen hiermee? Hartelijk bedankt.
Gewenste Oplossing:
Indien het onterechte bedrag word kwijtgescholden en ik het bedrag moet betalen van de tijd waar ik gebruik van heb gemaakt.
07-04-19 17:39uur tm 07-04-19 20:00uur.
