Klacht: Dagkaart

Koen Voskens op 03 februari 2024 over Parkmobile in de categorie Parkeren

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Per ongeluk dagkaart aangeklikt en met geen mogelijkheid te annuleren. Telefonisch contact. Meer als 30 minuten in de wacht en nog niemand aan de lijn. Dadelijk 25 euro lichter en niet parkeert in tilburg centrum in de hoop hem nog te kunnen annuleren. 1 klok en je hebt een dagkaart. Zeer slecht dat dit niet te annuleren is. Voel mij echt opgelicht.

Gewenste Oplossing:

Mijn parkeeractie van jr 773 r stopzetten en mijn 25 euro niet in rekening brengen. Parkeerzone

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Parkmobile

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Parkmobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Koen Voskens