Mijn Klacht:
ben ongeveer 3 maanden bij Parkmobile. Ik gebruik incidenteel gebruik van Parkmobile voor mijn werk. Het vervelende is dat ik in 30% van het gebruik van mijn abonnement een naheffingsaanslag krijg. Na Vlaardingen, Rotterdam nu ook in Den Haag. In Vlaardingen en Rotterdam is het mogelijk digitaal bezwaar te maken; handig maar vraagt toch per bezwaarschrift minimaal 30 minuten tijd en geld, omdat je wel eerst moet betalen. In Den Haag is het niet mogelijk digitaal bezwaar te maken, als je geen inwoner bent van Den Haag. Ik heb twee auto’s op mijn abonnement.
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden als uw systeem zo wordt aangepast dat ik geen naheffingen meer ontvang als ik ben aangemeld. Als het aan de parkeerwachters ligt, omdat zij niet controleren of er meerdere auto's op het abonnement staan, dan moet op korte termijn de systemen worden aangepast zodat het niet meer kan voorkomen. Lukt dat niet (ik ben het spuugzat om elke digitaal een bezwaarschrift in te moeten dienen en vooruit te betalen, laat staan dit per gewone post te moeten doen, dat extra kosten met zich meebrengt) dan moet ik naar een andere aanbieder.
