Klacht: 5e naheffingsaanslag parkeerbelasting binnen 3 maanden

janvandenburg op 07 januari 2017 over Parkmobile in de categorie Parkeren

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ben ongeveer 3 maanden bij Parkmobile. Ik gebruik incidenteel gebruik van Parkmobile voor mijn werk. Het vervelende is dat ik in 30% van het gebruik van mijn abonnement een naheffingsaanslag krijg. Na Vlaardingen, Rotterdam nu ook in Den Haag. In Vlaardingen en Rotterdam is het mogelijk digitaal bezwaar te maken; handig maar vraagt toch per bezwaarschrift minimaal 30 minuten tijd en geld, omdat je wel eerst moet betalen. In Den Haag is het niet mogelijk digitaal bezwaar te maken, als je geen inwoner bent van Den Haag. Ik heb twee auto’s op mijn abonnement.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als uw systeem zo wordt aangepast dat ik geen naheffingen meer ontvang als ik ben aangemeld. Als het aan de parkeerwachters ligt, omdat zij niet controleren of er meerdere auto's op het abonnement staan, dan moet op korte termijn de systemen worden aangepast zodat het niet meer kan voorkomen. Lukt dat niet (ik ben het spuugzat om elke digitaal een bezwaarschrift in te moeten dienen en vooruit te betalen, laat staan dit per gewone post te moeten doen, dat extra kosten met zich meebrengt) dan moet ik naar een andere aanbieder.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Parkmobile in behandeling genomen

Bericht van

8 jaren geleden - Beste heer Van den Burg, Hartelijk dank voor uw bericht. Vervelend te vernemen dat u meerdere boetes heeft ontvangen, ondanks dat u gebruik maakt van onze dienst. Wij hebben uw parkeerhistorie geraadpleegd en hierin is er te zien dat er een parkeeractie is gestart met uw inloggegevens voor het kenteken 15-GG-RN. Echter zie ik dat uw bezwaarschrift een andere gebruiker betreft, vermoedelijk de medegebruiker met 06-nummer 0614781179. Deze gebruiker staat gekoppeld aan het kenteken 68-ZXR-9. Als er ook met dit kenteken geparkeerd is geweest, dan is de boete uitgeschreven omdat zij aan de hand van dat kenteken dan ook geen aanmelding hebben kunnen zien. Het aanmelden van een verkeerd kenteken is geen geldige reden tot boete en de boete zou dan ook geseponeerd moeten worden. Wij willen de mede-gebruiker adviseren om een parkeeractie te starten met eigen inloggegevens. In de app zou moeten worden ingelogd met het 06-nummer als gebruikersnaam en een wachtwoord. Vervolgens wordt er dan een parkeeractie aangemeld voor het juist gekoppelde kenteken. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Whitney van der Koelen Customer Support

Alle klachten die gemeld zijn door