Klacht: Parkeren

op 05 mei 2017 over Lidl in de categorie Supermarkten

Ik woon naast het laad en los gedeelte van de Lidl. Het is vaak ontzettend druk (vooral op donderdag, vrijdag en zaterdag), waardoor het parkeren lastig is. Vaak parkeren klanten van de Lidl dan op of rond het laad en los gedeelte, of ergens wat helemaal geen parkeerplek is.
De vrachtwagens die komen laden en lossen die kunnen dan hun draai niet maken, waardoor er dus makkelijk schade veroorzaakt kan worden. Mijn auto is al een keer flink geschadigd door een vrachtwagen van de Lidl (alhoewel de Lidl dit zelf uiteraard ontkent), maar nu begin ik mij hier flink aan te irriteren.
Er wordt niets gedaan tegen deze fout parkerende bezoekers, geen politie gebeld of iets dergelijks. Want ja, het zijn betalende klanten. Maar voor de omwonende mensen, is het verschrikkelijk vervelend.
Soms kijken de medewerkers van de Lidl vaak naar het schouwspel terwijl de vrachtwagens bij het laad en los gedeelte proberen te komen, en staan dan ook nog met elkaar te lachen.

Actie ondernemen op de fout parkerende bezoekers!

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 07 mei 2017 om 18:04 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Lisannened