Mijn Klacht:
Ik heb in December een mail ontvangen van een nieuwe parkeermogelijkheid op Schiphol,omdat het nieuw was kregen we 50% korting,we hadden een vakantie al geboekt dus hadden we interesse in dit aanbod,de website zag en ziet er nog steeds heel keurig uit,ook onze kinderen hebben hier een reservering gemaakt(we gaan met 3 gezinnen),maar omdat onze vluchtgegevens zijn veranderd moesten we dit doorgeven,ik heb geprobeerd te bellen en te mailen maar krijg nergens geen reactie op ook mijn kinderen krijgen niets te horen.We krijgen al snel het gevoel dat er iets niet klopt en gaan googelen en daar zijn we erg geschrokken van alle negatieve reacties! We konden 3 dagen voor vertrek kosteloos annuleren en hebben dit ruim een week voor ons vertrek gedaan,maar na een tig aantal mails krijgen we geen reactie,ze hadden altijd een 06 nummer maar sinds een paar dagen alleen nog maar een duur 0900 nummer,gelukkig hadden we het 06 nummer nog bewaard en deze geprobeerd,er word keurig opgenomen met Park Plus en als ik mijn vraag bij hun neerleg krijg ik te horen “sorry mevrouw maar ik breng alleen de auto’s weg en kan u niet helpen,en u kunt alleen mailen”
Dus nogmaals gemaild maar tot nu toe totaal geen reactie. Ik wil gewoon mijn geld terug!!
Gewenste Oplossing:
wil Mijn geld terug!!
