Klacht: Slecht product

spy op 24 januari 2013 over Paradigit in de categorie Computerwinkels

Ik heb bij paradigit een laptop van 880 euro (asus 2630QM)
Gekocht, deze laptop bleek al snel defect te zijn.
Namelijk de boxen kraken, opstartproblemen, HDMIpoort werkt niet etc etc.
Ze hebben mij toen doorverwezen naar asus waar deze voor reparatie is geweest. Na 3 weken terug, maar ik merkte dat hij grafics niet lekker liep. Blijkt hij alleen op de intel hd 3000 nog te lopen en niet meer op de nvidia gt555M.
Daarbij is het gekraak bij de boxen weer terug.

Nu heb ik deze laptop nodig voor school en is er geen enkele wijze waarop ik een nieuwe krijg, waar IK van vind dat ik daar recht op heb na deze slechte reparatieservice.
(Ik snap hierin dat paradigit aan deze reparatieservice niks kan doen.
Daarbij vind ik paradigit zich in deze hele zaak, wel makkelijk in alles terug te trekken nadat de verkoop is afgerond, en kan ik het mij maar opsoppen bij ASUS die blijkbaar een standaard herinstallatie uitvoeren en het daarbij verder af laten weten.

Paradigit zich bij verkoop ook 2 jaar zich aansprakelijk voelen en de moeite doen om dit probleem samen met asus op te pakken en te regelen. (Tijdelijke laptop geven voor mijn schoolzaken totdat de reparatie door asus correct is uitgevoerd).
Paradigit verkoopt het product en mij, en moet daarbij net zo aansprakelijk zijn voor het afleveren van een correct product als ASUS. De service moet niet stoppen bij paradigit als ik 2 jaar garantie heb op mijn laptop.

BTW, even hieronder. Welke garantie?

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Paradigit

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Paradigit over deze klacht.

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Paradigit in behandeling genomen

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Paradigit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Paradigit

Heeft op 30 januari 2013 om 15:10 geantwoord

De klant verzocht de service van de reparatie via Paradigit te laten verlopen, als verkopende partij willen wij graag de kans krijgen de klant zijn/haar product naar behoren te repareren.

11 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Paradigit beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door