Klacht: Pakketpost plat gedruk en in brievenbus achter gelaten

op 13 januari 2014 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Een klant van mij heeft gebruik gemaakt van de pakketpostservice om een artikel te retourneren. De postbezorger heeft bij onze afwezigheid het doosje dusdanig platgedrukt zodat het toch in de brievenbus zou passen!
Het dossje bevatte lampen, waren die beschadigt, wie was dan verantwoordelijk? Bij postnl krijg je zo vaak antwoorden waar je gewoon niks mee kan!

Aangezien het doosje in de bus is gedaan ipv persoonlijk afgegeven, zou ik een deel van het bedrag terug willen daar ik de verzendkosten aan de klant heb moeten vergoeden!

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 26 november 2014 om 13:55 geantwoord

Geachte heer, mevrouw Grosveld,

Sinds 1 november neemt PostNL ook de klachten in behandeling die op de site van Klacht.nl worden ingediend.
Omdat uw klacht al lange tijd geleden is geplaatst, gaan wij ervan uit dat deze verouderd is of op een andere wijze al is opgelost.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van PostNL beoordeeld.

Heeft op 26 november 2014 om 22:54 geantwoord

Slecht! Geen oplossing! Komen na maanden met het bericht dat de klacht verouderd en dat de klacht opgelost is... Die is niet opgelost want ik heb er kapotte lampen aan overgehouden!

Alle klachten die gemeld zijn door Aisatan