Klacht: Pakketjes raken zoek tussen twee overslag stations, en dan beweren dat ze te laat worden ingeleverd.

op 02 februari 2014 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Pakketjes raken zoek tussen twee overslag stations, en dan beweren dat ze te laat worden ingeleverd. Echter was het een zending van 3 pakketten tegelijk en 1 pakket komt wel aan.

Aanvullend: onze brievenbus post ligt regelmatig bij de buren in de bus.

Contact gehad met de klantenservice, geen service dus, en geen passende hulp om het probleem direct op te lossen. Maar wel even een flink bedrag per minuut innen aan belkosten.

Als ze nu per direct een koerier zouden sturen desnoods van de concurent om de pakketten per direct af te leveren. Of ze door mijzelf nu op te laten halen bij het overslag station.

De klantenservice heb je in iedergeval niets aan, die kunnen maar 1 zinnetje: Ik kan nu niets voor u betekenen.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb PostNL een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 26 november 2014 om 11:33 geantwoord

Geachte heer, mevrouw Westweele,

Sinds 1 november neemt PostNL ook de klachten in behandeling die op de site van Klacht.nl worden ingediend.
Omdat uw klacht al lange tijd geleden is geplaatst, gaan wij ervan uit dat deze verouderd is of op een andere wijze al is opgelost.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door MWesterweele