Klacht: pakketje terug gestuurd naar leverancier

op 09 augustus 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 17/7 bij Biovea een bestelling gedaan. leverancier heeft het pakket verzonden en mij trackingnummer: 822007419824495826 gegeven.

Op 21/7 is om 16:15 een aflever poging gedaan zonder bericht achter te laten. Ik was op dat moment aan het werk.
Op 22/7 zijn drie aflever pogingen gedaan (om 13:47, 14:52 en 14:58) wederom zonder bericht achter te laten. Ook op dat moment was ik nog aan het werk. Vervolgens 2 weken op vakantie geweest.

Op 6/8 via track& trace status achterhaald van het pakketje. Vervolgens een mail naar UPS gestuurd met de vraag waar ik het pakketje kon ophalen. Gister via track & trace er achter gekomen da thet pakket is teruggestuurd naar de leverancier.

Ik ben tevreden op het moment dat UPS uitlegt waarom dit zo is gelopen en ik het pakket in de buurt van Amsterdam op kan halen

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van UPS

3 maanden geleden - Goedemorgen, Onze excuses voor de vervelende ervaring. Echter het door u opgegeven trackingnummer is geen UPS trackingnummer. Daarnaast kom ik in Juli en Augustus geen afleverpogingen tegen op het door u in deze klacht vermeldde adres. Kunt u ons het juiste Track en Trace nummer doorgeven ? Met vriendelijke groet, UPS Social Media Team

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht paulswart

3 maanden geleden - Copy paste uit bericht: UPS De status van de zending is gewijzigd. UPS BELANGRIJKE AFLEVERINFORMATIE Trackingnummer: 822007419824495826 Reden van uitzondering: Package returned to sender by international carrier Handtekening vereist Betaling: Alleen kascheque of postwissel – Geen cash INFORMATIE OVER DE ZENDING PAUL SWART NIEUWLANDSEDREEF 155 AMERSFOORT 3824WX NL Aantal pakketten: 1 Product: NUTRITION MAINTENANC UPS service: UPS Mail Innovations Priority Gewicht: 0.3 LBS Referentienummer 1: 30850124 Referentienummer 2: 5542763 Ga om te kijken of UPS uw zending heeft ontvangen naar http://www.ups.com/WebTracking/track?loc=nl_NL op het internet. Copy/paste uit track & Trace bij het nummer: Netherlands 08/08/2017 22:17 Pakket ingeklaard bij buitenlandse douane AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL, NL, United States 08/08/2017 13:32 Pakket geretourneerd door internationale vervoerder AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL, NL, United States 22/07/2017 14:58 Er werd een afleverpoging gedaan voor het pakket 22/07/2017 14:52 Er werd een afleverpoging gedaan voor het pakket 22/07/2017 13:47 Er werd een afleverpoging gedaan voor het pakket Netherlands 21/07/2017 22:33 Pakket ingeklaard bij buitenlandse douane AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL, NL, United States 21/07/2017 16:15 Er werd een afleverpoging gedaan voor het pakket Netherlands 21/07/2017 1:44 Pakket ingeklaard bij buitenlandse douane Netherlands 20/07/2017 17:08 Pakket verwerkt bij internationale vervoerder 20/07/2017 13:49 Pakket aangekomen bij internationale vervoerder United States 19/07/2017 8:00 Pakket vertrokken uit vestiging van internationale vervoerder 19/07/2017 3:01 Pakket verwerkt bij internationale vervoerder LOS ANGELES, CA, United States 18/07/2017 14:30 Elektronische informatie over de zending ontvangen voor het pakket, door internationale vervoerder Fontana, CA, United States 18/07/2017 13:30 Pakket verwerkt door herkomstfaciliteit UPS Mail Innovations 18/07/2017 11:10 Pakket ontvangen voor verwerking door UPS Mail Innovations United States 17/07/2017 16:53 Zendinginformatie ontvangen door UPS Mail Innovations

3 maanden geleden - Graag uw reactie op bovenstaand bericht. Paul Swart

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 09 augustus 2017 om 14:44 geantwoord

Goedemiddag,

Dit betreft een zending gedaan vanuit de US via USPS = United States Postal Services, ondanks een vergelijkbare naar zijn dit gewoon het Postbedrijf in de US en heeft deze zending dan ook niets met UPS = United Parcel Service te maken.

Vermoedelijk is dit pakket via PostNL of een andere vervoerder in Nederland in de uitlevering gegaan. Echter welke het precies is kan ik u niet met zekerheid zeggen.

UPS Social Media Team

Heeft op 09 augustus 2017 om 14:54 geantwoord

Waarom krijg ik de info dan vanuit de website van UPS
Kijk naar het onderste deel van de tekst uit de mail van UPS
Mail komt van: UPS Mail Innovations Daar staat toch heeeeeel duidelijk de info over United Parcel Services genoemd.

UPS
De status van de zending is gewijzigd.
BELANGRIJKE AFLEVERINFORMATIE
Trackingnummer: 822007419824495826
Reden van uitzondering: Package returned to sender by international carrier
Handtekening vereist

Gewicht: 0.3 LBS
Referentienummer 1: 30850124
Referentienummer 2: 5542763

De UPS Mobile app downloaden
© 2017 United Parcel Service of America, Inc. UPS, het merk UPS en de kleur bruin zijn handelsmerken van United Parcel Service of America, Inc. Alle rechten voorbehouden.

Alle handelsmerken, handelsnamen of dienstmerken die worden vermeld in verband met de diensten van UPS zijn eigendom van hun respectievelijke eigenaars.

Beantwoord deze e-mail niet rechtstreeks. UPS kan antwoorden op dit bericht niet ontvangen.
Zie voor meer informatie over het privacybeleid van UPS de UPS Privacynota.
Ga voor vragen of opmerkingen naar Contact opnemen met UPS

Deze communicatie bevat informatie die eigendomsrechtelijk is beschermd en mogelijk vertrouwelijk is. Indien u niet de bedoelde ontvanger bent, is het lezen, kopiëren, bekend maken of enig ander gebruik van deze e-mail streng verboden en wordt u uitdrukkelijk verzocht de inhoud van deze e-mail te wissen.

UPS Privacynota
Contact opnemen met UPS

Reactie van de melder van de klacht paulswart

3 maanden geleden - Ik vind het echt belachelijk zoals UPS met klachten en klanten omgaat!!!

Reactie van de melder van de klacht paulswart

3 maanden geleden - Waarom staat deze klacht op opgelost terwijl de klacht niet is opgelost?? Paul Swart

Bericht van UPS

3 maanden geleden - Goedemorgen, Dat u de zending kan zien op www.ups.com heeft ermee te maken dat er in de Verenigde States een samenwerking is tussen UPS en USPS voor domestic zendingen : https://www.ups.com/us/en/services/shipping/lightweight-package-return-service.page Echter voor Internationale zendingen geldt dit niet en deze zendingen worden bij aankomst in Europa overgenomen door de post. Met vriendelijke groet, UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door paulswart