Klacht: pakketje niet ontvangen

op 17 februari 2018 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 17 februari 2018 om 11:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

Bedankt voor uw reactie.
Bestelnummer 180131080027814577 is bezorgd via PostNL en niet via DHL:
https://www.internationalparceltracking.com/Main.aspx#/track/RU198317654NL/NL/1934AC

Bestelnummer 171123100026297810 is wel bezorgd via DHL en ook voor getekend:
http://www.dhl.com/en/express/tracking.html?AWB=8945132733&brand=DHL

Wellicht is er een misverstand?
Mocht u nog vragen hebben, dan horen wij dat ook graag.

Met vriendelijke groet,
Carla
Miniinthebox/Lightinthebox Klantenservice

3
Maruska Apeldoorn
18-02-16 07:42
Door wie is er voor getekend?

4
RCS-NL-Carla1
18-02-17 05:55
Beste klant,

Bedankt voor uw reactie. Zo te zien zijn beide pakketten getekend door dezelfde persoon:
https://www.lightinthebox.com/download/58c51884-06ce-47fd-93fc-9bcc0033052e
https://www.lightinthebox.com/download/f940f782-c5f9-4fce-acc4-fe08e7e900f5

Mocht u nog vragen hebben, dan horen wij dat ook graag.

Met vriendelijke groet,
Carla
Miniinthebox/Lightinthebox Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door maruska apeldoorn