Klacht: Pakketje niet geleverd

op 07 juli 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik zou gister (6-7) een pakketje ontvangen, er stond bij vermeld ‘voor het einde van de werkdag’. Echter is deze nooit gekomen. Ik heb geen mail of iets dergelijke gehad dat het pakketje vertraging heeft. Nu staat er vandaag bij de trackingscode dat hij vandaag geleverd wordt. Ik weet dat de dag nog niet om is, maar toch vraag ik me af waar het pakketje blijft

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik het pakketje zo snel mogelijk heb

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 10 juli 2017 om 07:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Onze excuses voor het feit dat uw zending 1 dag later dan gepland is afgeleverd. De zending heeft in Duitsland een vertraging opgelopen en is hierdoor 1 dag vertraagd.

Ik zie aan de scans dat uw zending uiteindelijk afgelopen Vrijdag bij u is afgeleverd.

HOF 2B
5763 MILHEEZE NL 07/07/17 17:15 MAIKE RESIDENTIAL

Met vriendelijke groet,
UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door MaikeR