Klacht: Pakketje niet geleverd

op 15 september 2016 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb op 26 Augustes een bestellen geplaatst bij een webwinkel in de UK. Normaal is de levertijd 3-5 werkdagen. Ik heb zoals altijd een link ontvangen dat het pakketje in bij het bedrijf is opgehaald en onderweg naar het depot. Vervolgens is er een update dat mijn pakketje onderweg in naar Nederland. Hier loopt het spoor dood. Normaliter zou ik een melding moeten krijgen dat mijn pakket is aangekomen in Nederland en wanneer het vermoedelijk geleverd gaat worden. Het is nu 21 dagen geleden dat ik de bestelling geplaatst heb en 20 dagen geleden dat het pakketje verzonden is.

Om dit op te lossen heb ik diverse malen contact gehad met het bedrijf waar ik besteld heb. Dit heeft tot dusver tot niets geleid. zoals u kunt zien aan het aantal dagen dat ik niks heb ontvangen ben ik een geduldig persoon. Maar op dit moment begint mijn geduld een beetje op te raken.

Wanneer ik duidelijkheid heb over mijn pakketje ben ik al tevreden. Dan weet ik welke handelingen ik moet ondernemen met het bedrijf. Dus of de bestelling annuleren of een nieuwe levering aanvragen. Het mooiste scenario zou natuurlijk zijn dat ik mijn pakketje alsnog zo snel mogelijk ontvang.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DPD over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 16 september 2016 om 14:47 geantwoord