Klacht: Pakketje achter de kliko

op 28 september 2016 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Toen ik met de tracking ID mijn pakketje traceerde, zag ik staan dat het al afgeleverd zou zijn. Bij ons was er niets afgeleverd en lag er verder ook geen briefje in de brievenbus dat het pakketje bij de buren zou zijn. Uiteindelijk bleek het pakketje achter de prullenbak gelegd te zijn. Gelukkig heeft het niet geregend en lag het pakketje er nog gewoon.

Gewenste Oplossing:

De volgende keer het pakketje a.u.b. persoonlijk afleveren, desnoods bij de buren. Eventueel een briefje in de brievenbus.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dianavanvliet