Klacht: Pakketje achter de kliko

op 28 september 2016 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Toen ik met de tracking ID mijn pakketje traceerde, zag ik staan dat het al afgeleverd zou zijn. Bij ons was er niets afgeleverd en lag er verder ook geen briefje in de brievenbus dat het pakketje bij de buren zou zijn. Uiteindelijk bleek het pakketje achter de prullenbak gelegd te zijn. Gelukkig heeft het niet geregend en lag het pakketje er nog gewoon.

De volgende keer het pakketje a.u.b. persoonlijk afleveren, desnoods bij de buren. Eventueel een briefje in de brievenbus.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 21 april 2017 om 11:51 geantwoord

Geachte Klant,

Met vriendelijk groet,

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door Dianavanvliet