Klacht: Pakket zou bezorgt zijn maar is dat niet.

op 04 juli 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik wordt voorgelogen dat mijn collega mijn pakket zou hebben ontvangen.
Deze is echter niet bezorgt, er zijn wel 2 andere pakketten van UPS bezorgt en nadat er geen statusupdate was hebben ze haar naam daar nu ineens aan gekoppeld.
De bezorger kon zich tevens niet herinneren dat hij dit in zijn bus heeft gehad zo\’n zwaar pakket van 40,50 kg.
Ik wordt nu gedupeerd doordat UPS mij voorliegt dat het wel bij die zending zat en de naam van mijn collega daar aan is gekoppeld.
Toen ik UPS belde moest ik maar de verzender contact laten opnemen, toen die contact opnam hebben ze het ineens aangepast.

Ik wil mijn pakket of mijn geld terug.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 05 juli 2017 om 07:36 geantwoord

Goedemorgen,

Allereerst onze excuses voor deze zeer vervelende situatie. Ik adviseer u om dit direct te melden bij de verzender van het pakket zodat zij bij ons een Claim procedure kunnen starten, zodat uitgezocht kan worden wat er met uw pakket is gebeurd. Daar wij contractueel aan de verzender zijn verbonden, zijn zij de enige die deze procedure kunnen opstarten.

Er is voor u een case gestuurd naar het center met referentie 1-63887014466 . Het center zal u contacteren met uitleg over deze aflevering.

UPS Social Media Team

Heeft op 13 juli 2017 om 08:42 geantwoord

Men heeft de Track & trace na 5 dagen aangepast toen het transportonderzoek is opgestart naar een leugenachtige status en nu wordt er gewoon gezegd van ja lastig enz. want ja hij is aangepast zoals UPS het graag wil zien.

Alle klachten die gemeld zijn door bastian433