Klacht: Pakket zoek sinds 14-06-2017

op 11 juli 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Het is nu 11-07-2017 en nog steeds is het pakket niet in mijn bezit . Heb nu ACM hierover bericht en gevraagd om hulp.

UPS antwoord daar twijfel ik heel erg aan :

U heeft helaas te maken gehad met een Kiala punt die nog steeds de oude programmatuur gebruikt. Ik heb dat intern doorgegeven. Uiteindelijk moeten zij UPS programmas gebruiken om uw pakketten te labelen en te versturen via het UPS netwerk. Zij hebben u in ieder geval gemaild dat het onderzoek loopt naar uw pakket, en wanneer uw inbox het toelaat houden zij u ook via de email op de hoogte.

UPS Social Media Team

Heb niets meer vernomen na 3-7-2017, wat een drama. Het ga om een bedrag van 104 euro !!!

Dat mijn pakket geleverd word of het bedrag van 104,00 vergoeden

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 11 juli 2017 om 08:59 geantwoord

Goedemorgen,

Onze excuses voor de vervelende situatie. Het antwoord dat u heeft gekregen is correct. Uw zending is nog aangemaakt met de oude programmatuur en dat had niet mogen gebeuren en zal door ons intern opgepakt gaan worden.

Er loopt momenteel een onderzoek naar deze zending. En ik heb gevraagd of men u kan contacteren met een update of verdere informatie.

Het referentie nummer van uw case is 1-64410538436 .

UPS Social Media Team

Heeft op 13 juli 2017 om 15:18 geantwoord

Ik kreeg vanmorgen de standaard brief die alle gedupeerden krijgen die hun pakket kwijt zijn. Ik adviseer alle gedupeerden contact te zoeken met de media Opgelicht, kassa en radar. Ook kunt u als gedupeerde ACM en Consuwijzer hier over aanschrijven, we moeten ons niet met de standaardbrief af laten poeieren.
Kiala moet gestopt worden want kan hun dienst niet meer uitvoeren. Bij mij ga
het om een tablet van samsung galaxy E te waarde van 104,00 euro Dus heb niets aan een vergoeding van 3,40 per kilo. Leef van een minium en dit was mijn vakantiecentjes dus de tablet laat een jaar op zich wachten dus hier ga ik niet mee accoord, lees hieronder de standaardbrief aan alle gedupeerden :

Beste,
Jammer genoeg zijn wij het spoor van uw pakketje kwijt en zien wij ons genoodzaakt uw pakket vermist te verklaren.
Zoals op onze site vermeld staat, staat Kiala in voor een vergoeding in geval van verlies en schade aan het pakket, volgens de wettelijk bepaalde AVC voorwaarden. Schade wordt alleen door Kiala vergoed (conform de AVC voorwaarden, ongeveer € 3,40 per kg) indien tijdens het vervoer onzorgvuldig met het pakket is omgegaan en indien het pakket vermist is geraakt. Voor verdere details over vergoeding van uw pakket, raadpleeg onze Algemene Voorwaarden.
Normaal is het zo dat wij de verzender vergoeden, en de verzender de ontvanger. Dit omdat wij het contract hebben met de verzender. Deze moet dus het klachtenformulier invullen. Dit mag ook ingevuld worden door de ontvanger, als de verzender ons de toestemming geeft om de ontvanger rechtstreeks te vergoeden.

Om tot de vergoeding van de opgelopen schade te kunnen overgaan, hebben wij wel enige gegevens nodig. U vindt bijgevoegd een word-formulier dat u dient in te vullen en ons terug te bezorgen.
Aan dit formulier dient u eveneens volgende zaken toe te voegen:
- Een bewijs van betaling van uw pakket (rekeninguitreksel, ...)
- In geval van een beschadigd pakket, verzoeken wij u een foto toe te voegen.
Van zodra wij deze gegevens in ons bezit hebben, onderzoeken wij dit zo snel mogelijk en krijgt u van ons een bericht terug met het bedrag dat u zal worden vergoed.
Onze verontschuldigingen voor het veroorzaakte ongemak.
Met vriendelijke groeten,

7503 Froyennes
Belgium
www.kiala.com

traceernummer 0026ULA

Naar mijn mening worden de pakketten gestolen door medewerkers die ontslagen zijn en niet worden over genomen door UPS ACCESS POINT....Schandalig deze brief!!! Voor mij geen Kiala of UPS meer voor 3,00 meer word het netjes thuis afgeleverd.......

Alle klachten die gemeld zijn door heksje_44