Klacht: pakket zoek

op 19 september 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

8 sept.2017 pakket aangeleverd bij een Ups punt. Tot op heden is het pakket niet te traceren. Het pakket blijft in Transit staan. 2 x gebeld en schriftelijke klacht ingediend. Zou binnen 24 uur vernemen.
Tot op heden niets gehoord. Leuk dat Ups Kiala heeft overgenomen, maar het is een puinhoop. Altijd met Kiala verzonden, geen problemen voor het eerst met Ups en pakket zoek ?? Ups komt er nog wat van want de ontvanger denkt dat ik de boel beduvel.

Als het pakket op de plaats van bestemming is afgeleverd

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 20 september 2017 om 06:23 geantwoord

Goedemorgen,

Onze excuses voor deze vervelende ervaring. Daar het pakket niet meer is gescand is er een onderzoek voor uw zending gestart.

Ik zie dat u gisteren middag de benodigde informatie voor het onderzoek naar ons toe heeft gestuurd en dat het onderzoek gisteren ook daarwerkelijk is gestart.

U zult zo spoedig mogelijk feedback hierover krijgen.

UPS Social Media Team

Heeft op 20 september 2017 om 12:11 geantwoord

nee want mijn pakje is niet terecht en ik wacht al 12dagen

Bericht van UPS

8 maanden geleden - Goedemorgen, Uw pakket is terrrecht en zal vandaag aankomen op het UPS Access Point van bestemming. Wij willen u onze excuses aanbieden voor de vertraging. Met vriendelijke groet, UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door ladulce