Klacht: Pakket zoek

op 14 juli 2016 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Reeds een maand weet niemand bij UPS waar mijn pakket is.
Volgens de trackinggegevens is het sinds 20 juni 2016 verkeerd gesorteerd???
Bij de klachtendienst krijg ik alleen maar te horen dat het verkeerd gesorteerd is! Tja ik kan ook lezen.
Voor de rest hoor ik er niets van! Zelf contact opnemen doen ze niet. Ook de verzender wiens contactgegevens ik reeds eerder heb doorgegeven heeft hen nog niet gehoord!

UPS nooit meer!!!!

Gewenste Oplossing:

Duidelijkheid over waar het pakket is. Als ze het kwijt zijn zeg dat dan! Maar iemand aan het lijntje houden met gegevens die je zelf ook kan opvragen dat houdt geen steek.
En uiteraard verwacht ik een vergoeding voor hun fout

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 21 april 2017 om 12:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Klant,

Het spijt ons dat wij niet tijdig hebben kunnen reageren op Uw klacht. Uw klacht is belangrijk, omdat dit ons helpt om de service naar onze klanten te verbeteren.

Sinds 12 April 2017 zijn wij actief op dit forum en vanaf heden zullen wij er zorg voor dragen, dat alle klachten geplaatst op dit forum door ons in behandeling genomen worden. Wij streven ernaar om onze klanten een zo groot mogelijke service te bieden en zullen er alles aan doen om eventuele klachten zo snel mogelijk naar tevredenheid van onze klanten op te lossen.

Met vriendelijk groet,

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door Krismathys037