Klacht: Pakket zoek

op 14 juli 2016 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Reeds een maand weet niemand bij UPS waar mijn pakket is.
Volgens de trackinggegevens is het sinds 20 juni 2016 verkeerd gesorteerd???
Bij de klachtendienst krijg ik alleen maar te horen dat het verkeerd gesorteerd is! Tja ik kan ook lezen.
Voor de rest hoor ik er niets van! Zelf contact opnemen doen ze niet. Ook de verzender wiens contactgegevens ik reeds eerder heb doorgegeven heeft hen nog niet gehoord!

UPS nooit meer!!!!

Duidelijkheid over waar het pakket is. Als ze het kwijt zijn zeg dat dan! Maar iemand aan het lijntje houden met gegevens die je zelf ook kan opvragen dat houdt geen steek.
En uiteraard verwacht ik een vergoeding voor hun fout

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 21 april 2017 om 12:17 geantwoord