Klacht: Pakket zoek

op 14 juli 2016 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Reeds een maand weet niemand bij UPS waar mijn pakket is.
Volgens de trackinggegevens is het sinds 20 juni 2016 verkeerd gesorteerd???
Bij de klachtendienst krijg ik alleen maar te horen dat het verkeerd gesorteerd is! Tja ik kan ook lezen.
Voor de rest hoor ik er niets van! Zelf contact opnemen doen ze niet. Ook de verzender wiens contactgegevens ik reeds eerder heb doorgegeven heeft hen nog niet gehoord!

UPS nooit meer!!!!

Gewenste Oplossing:

Duidelijkheid over waar het pakket is. Als ze het kwijt zijn zeg dat dan! Maar iemand aan het lijntje houden met gegevens die je zelf ook kan opvragen dat houdt geen steek.
En uiteraard verwacht ik een vergoeding voor hun fout

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Krismathys037