Klacht: Pakket wordt niet geleverd

op 13 december 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb voor 27 november een pakket besteld. Deze is aangekomen bij dpd depot op 27 november. Via de track en trace code kon ik dit volgen. Mijn pakket is er op de 28e uit gegaan voor levering, hiervan wordt gezegd dat er iemand langs is geweest en een briefje achter heeft gelaten. Ik was de gehele dag thuis, niemand gezien en geen briefje gevonden. Vervolgens heb ik 3 keer moeten bellen om het pakket nog eens te laten komen bezorgen. Dit is gebeurd op 30-11 het pakket is toen niet gekomen omdat de dienst van de bezorger erop zat. Ik heb daarna keer nog 10 keer gebeld naar het dpd depot en 3 keer gemaild. Alles geprobeerd en telkens wordt er gezegd dat ze er voor gaan zorgen dat het pakket verzonden wordt. Hij heeft vervolgens het depot nooit meer verlaten. Het is ondertussen 13 december en ik wil mijn pakket nu wel hebben want dit vind ik echt niet kunnen. Ik heb het bedrijf waar ik heb besteld gecontact meerdere keren maar zij geven telkens aan dat zij niks voor mij kunnen betekenen. Ik weet niet meer wat ik moet en vind het een belachelijke actie.

Als mijn pakket gewoon bezorgd wordt.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 14 december 2017 om 13:50 geantwoord

Heeft op 15 december 2017 om 11:02 geantwoord

Beste chayenne, mijn pakket is weer niet in uitlevering... de oplossing heeft dus niet gewerkt. Ik hoop dat er meer oplossingen zijn want wat jij nu aangeeft is ook niet nieuw meer, iedereen aan de telefoon/email/Facebook/klantenservice geeft dat aan maar mij pakket vertrekt het depot maar niet. Wanneer gaan jullie iets zinnigs doen??

Alle klachten die gemeld zijn door D.N.1995