Klacht: Pakket verkeerd bezorgd en er wordt nergens op gereageerd

StienW op 18 juli 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

UPS heeft een pakketje op een verkeerd adres bezorgt. De bewoner van dat adres heeft het pakketje in ontvangst genomen, terwijl noch het adres, noch de naam in overeenstemming was. Incident gemeld bij UPS, kreeg een mail terug (na 2 dagen) met een antwoord dat als een tang op een varken sloeg. Daarna wordt er niet meer gereageerd. Dit duurt nu al een week. Terwijl ze het pakketje alleen maar weer op hoeven te halen en op het juiste adres te bezorgen.

Gewenste Oplossing:

Als UPS het pakketje op het juiste adres aflevert en zijn verontschuldiging aanbiedt

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van

7 jaren geleden - Goedemorgen, Onze excuses voor de vervelende ervaring. Echter zonder trackingnummer of zendingsnummer kunnen wij u hier niet verder helpen. Kunt u ons dit nummer doorgeven ? Mocht u het nummer niet hebben dan adviseer ik u contact op te nemen met onze klantenservice via 020-5040500. Zij kunnen u in dat geval verder helpen. Met vriendelijke groet, UPS Social Media Team

Reactie van de melder van de klacht

7 jaren geleden - klantnummer 03F8V4 trackingnr: 1Z03F8V46898701390 Incident: 170713-005779

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 19 juli 2017 om 14:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Uw zending is geadresseerd aan :

M. BUYLE
ON4AMB
WEILINGENLAAN 18
WENDUINE 8420
BELGIUM

En afgeleverd bij :

BUYLE
WIELINGENLAAN 18
8420 DE HAAN
BELGIUM

Volgens Google Maps zou dit correct moeten zijn. Mocht de ontvanger toch levering van het pakket ontkennen, dan zal er een onderzoek geopend moeten worden, daar het center het pakket niet heeft kunnen afhalen.

Ik adviseer u dan ook om contact op te nemen met onze Klantenservice via 020-5040500 ( lokaal tarief ) om het onderzoek te laten openen.

Met vriendelijke groet,
UPS Social Media Team

StienW

Heeft op 19 juli 2017 om 17:31 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Vage beloftes, nu, 3 uur later is er nog niets gedaan, behalve dan dat iemand een onderzoek zal gaan starten en contact met me op zal nemen. Dit jaar nog?

Reactie van de melder van de klacht

7 jaren geleden - Klacht.nl schrijft dat de klacht is opgelost, niets is echter minder waar. UPS heeft nadat ze, nu een week geleden hebben gemeld dat ze de zaak gingen onderzoeken, helemaal niets meer van zich laten horen. Behalve dan dat de factuur voor de niet afgeleverde zending klaar was.

Reactie van de melder van de klacht

7 jaren geleden - Vorige week kreeg ik een kort standaardberichtje dat het pakketje uiteindelijk op de plaats van bestemming was aangekomen, 6 weken later dus. Geen verontschuldiging. Een dag later een aanmaning (per brief). Ik heb gebeld met de klantenservice dat ik gebruik wenste te maken van de service dat - indien bezorging te laat was- er geen verzendkosten hoeven te worden betaald. Kreeg een dame aan de lijn wiens vocabulaire beperkt was tot "wat is het trackingnummer". Die had ik dus niet, wel een factuurnummer en een klantnummer, maar daar kon ze dus niets mee. Heb uiteindelijk maar een brief geschreven en verzonden met mijn grieven. Een brief omdat het onmogelijk is om op een andere manier contact te krijgen met UPS. Ik zal verder geen gebruik meer maken van hun "diensten".

Reactie van de melder van de klacht

7 jaren geleden - Klacht.nl geeft aan dat dit probleem is opgelost, niets is echter minder waar. Ondanks het sturen van e-mails, een brief en een aantal telefoontjes heeft UPS niet gereageerd, anders dan met betalingsherinneringen. Een doodzieke afdeling klantenservice dus.

Alle klachten die gemeld zijn door