Klacht: Pakket verkeerd bezorgd en er wordt nergens op gereageerd

op 18 juli 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

UPS heeft een pakketje op een verkeerd adres bezorgt. De bewoner van dat adres heeft het pakketje in ontvangst genomen, terwijl noch het adres, noch de naam in overeenstemming was. Incident gemeld bij UPS, kreeg een mail terug (na 2 dagen) met een antwoord dat als een tang op een varken sloeg. Daarna wordt er niet meer gereageerd. Dit duurt nu al een week. Terwijl ze het pakketje alleen maar weer op hoeven te halen en op het juiste adres te bezorgen.

Gewenste Oplossing:

Als UPS het pakketje op het juiste adres aflevert en zijn verontschuldiging aanbiedt

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van UPS

1 maand geleden - Goedemorgen, Onze excuses voor de vervelende ervaring. Echter zonder trackingnummer of zendingsnummer kunnen wij u hier niet verder helpen. Kunt u ons dit nummer doorgeven ? Mocht u het nummer niet hebben dan adviseer ik u contact op te nemen met onze klantenservice via 020-5040500. Zij kunnen u in dat geval verder helpen. Met vriendelijke groet, UPS Social Media Team

Reactie van de melder van de klacht StienW

1 maand geleden - klantnummer 03F8V4 trackingnr: 1Z03F8V46898701390 Incident: 170713-005779

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 19 juli 2017 om 14:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Uw zending is geadresseerd aan :

M. BUYLE
ON4AMB
WEILINGENLAAN 18
WENDUINE 8420
BELGIUM

En afgeleverd bij :

BUYLE
WIELINGENLAAN 18
8420 DE HAAN
BELGIUM

Volgens Google Maps zou dit correct moeten zijn. Mocht de ontvanger toch levering van het pakket ontkennen, dan zal er een onderzoek geopend moeten worden, daar het center het pakket niet heeft kunnen afhalen.

Ik adviseer u dan ook om contact op te nemen met onze Klantenservice via 020-5040500 ( lokaal tarief ) om het onderzoek te laten openen.

Met vriendelijke groet,
UPS Social Media Team

Heeft op 19 juli 2017 om 17:31 geantwoord

Vage beloftes, nu, 3 uur later is er nog niets gedaan, behalve dan dat iemand een onderzoek zal gaan starten en contact met me op zal nemen. Dit jaar nog?

Reactie van de melder van de klacht StienW

2 weken geleden - Klacht.nl schrijft dat de klacht is opgelost, niets is echter minder waar. UPS heeft nadat ze, nu een week geleden hebben gemeld dat ze de zaak gingen onderzoeken, helemaal niets meer van zich laten horen. Behalve dan dat de factuur voor de niet afgeleverde zending klaar was.

Alle klachten die gemeld zijn door StienW