Klacht: Pakket verkeerd bezorgd

op 25 augustus 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Voor de 3e keer is mijn pakket verkeerd bezorgd. De toevoeging van mijn huisnummer word om een of andere reden ALTIJD door ups vergeten waardoor iemand die niet mijn achternaam heeft, mijn pakket blijkbaar gewoon in ontvangst mag nemen. Doe er wat mee asjeblieft ik Ben er een beetje klaar mee.

Als ik zelf mijn pakket in ontvangst kan nemen. Gewoon goed LEZEN

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van UPS

2 maanden geleden - Goedemorgen, Onze excuses voor de vervelende ervaring. Echter zonder trackingnummer of zendingsnummer kunnen wij u hier niet verder helpen. Kunt u ons dit nummer doorgeven ? Mocht u het nummer niet hebben dan adviseer ik u contact op te nemen met onze klantenservice via 020-5040500. Zij kunnen u in dat geval verder helpen. Met vriendelijke groet, UPS Social Media Team

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 29 augustus 2017 om 09:20 geantwoord

Goedemorgen,

Helaas hebben wij geen trackingnummer of zendingsnummer mogen ontvangen.
Zonder deze nummers is het voor ons onmogelijk uw klacht op een correcte manier in behandeling te nemen
en af te handelen.

Mocht het probleem met de zending nog niet zijn opgelost, dan verzoeken wij u om contact op te nemen met onze klantenservice
via 020-5040500, zij kunnen u in dit geval verder helpen.

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door Dennisvheusden