Klacht: Pakket verdwenen

lunamara op 16 februari 2021 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Na mijn pakket naar Londen te hebben verstuurd via Express is het pakket na bijna anderhalve maand nog niet aangekomen. Waar het pakket nu is is niet duidelijk. De klantenservice kan mij niet helpen, ookal heb ik dagelijks met zowel de Nederlandse als Engelse klantenservice gebeld (wat mij in deze weken al €90 heeft gekost). Wanneer ik word gemaild door UPS reageer ik altijd zo snel mogelijk met de benodigde informatie, maar ik krijg geen reactie terug. De medewerkers van de Nederlandse klantenservice weten ook niet goed wat ze met dit probleem aan moeten en hangen soms in mijn oor op. Dat een pakket vertraagd door brexit of COVID is begrijpelijk, maar het gebrek aan communicatie is erg frustrerend.

Duidelijkheid over waar mijn pakket is en wat ik moet doen om 'm alsnog te krijgen bij de ontvanger en een financiële tegemoetkoming voor de verzendkosten en de belkosten die ik heb gemaakt.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van UPS

1 jaar geleden - Beste Luna, Bedankt voor uw bericht. Het spijt ons om te horen dat dit zo is gegaan.Ons excuses hiervoor. Naar aanleiding van uw eerdere contact zie ik dat het pakket inderdaad wordt vastgehouden. Ik wil u adviseren contact op te nemen met de import afdeling op [email protected] Komt u er niet uit kunt u een mail sturen naar [email protected] Ik wil u ook ons excuses aanbieden voor de onduidelijkheid en de communicatie vanuit ons kant. We werken eraan om de klanten service beter te krijgen. Bedankt voor uw feedback en ik hoop dat we dit kunnen verkomen in de toekomst . Ik vertrouw erop u voldoende geïnformeerd te hebben en nogmaals excuses voor het ongemak. Mocht u nog verdere vragen hebben, neem dan gerust opnieuw contact met ons op. Met vriendelijke groet, UPS Customer Service Belgium The Netherlands

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 16 februari 2021 om 15:23 geantwoord

Beste Luna,

We hebben helaas verder geen bericht meer ontvangen met betrekking tot uw eerdere bericht.
Mocht u alsnog contact met ons opnemen, dan help ik u graag verder.

Ik zie uw reactie graag tegemoet, en ik wens u nog een prettige dag toe.

Kind regards / Vriendelijke groeten,
UPS Customer Service
Belgium The Netherlands

lunamara

Heeft op 16 februari 2021 om 15:26 geantwoord

Ik heb geen eerder bericht van jullie gekregen. Zou deze nogmaals verstuurd kunnen worden?

Alle klachten die gemeld zijn door lunamara