Klacht: Pakket te laat

op 17 juli 2020 over Shein.com in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 27 juni een paar shirtjes besteld en die zouden 12 juli aangekomen moeten zijn, en ik heb ze nu nog niet binnen. Ik heb ook geen mail gekregen of iets waar in stond dat er vertraging zou zijn. Op de site blijft het pakketje staan bij belgie, en dat was 3 juli. Ik vind dit echt stom. Ik had ook al 2 mailtjes gestuurd naar de shein mail om te vragen wat er nou aan de hand was. Maar ik heb geen mailtjes terug gekregen, gewoon idioot.

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag gewoon een mail willen ontvangen waarin staat wat er aan de hand is, ik had het pakketje het liefst voor aankomende maandag binnen willen hebben, maar dat zit er niet in.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Shein.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Shein.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Melvd