Klacht: Pakket retour maar fout ligt by DHL

op 09 februari 2018 over Klacht.nl in de categorie Klachtensite

Ik heb een klacht gemeld over DHL.. dan krijg ik een andwoord van hun wat helemaal niet juist is en ik daar ook een reactie op heb geplaats maar omdat hun mijn klacht hebben beandwoord wordt het als opgelost gemeld terwijl het helemaal niet is opgelost. en hun vervolgens ook niet meer reageren op het andwoordt tuurlijk hebben ze do een oplossing percentage van 99% pff tis gewoon antwoorden zoek het maar uit en opgelost..

De KLANT / Klacht melder die bepaald of een klacht is opgelost.. niet het bedrijf waar de klacht over is.. is wel heel makelijk om er vanaf te komen so.. intussen hoor ik niks meer terug van DHL en weet helemaal niks over me pakketje

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klacht.nl over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Klacht.nl in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klacht.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klacht.nl

Heeft op 09 februari 2018 om 20:27 geantwoord

Beste Schoffieke,

DHL heeft de volgende oplossing geplaatst:

\"Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat uw pakket niet bij de geadresseerde is aangekomen en nu weer retour komt. Zodra u het pakket retour ontvangt kunt u zien op het pakket wat de reden van deze retourzending is. Het is inderdaad zo dat u een restitutieformulier kunt invullen voor de verzendkosten. Onze claims afdeling zal dit dan gaan beoordelen. Mocht het liggen aan een probleem met het adres e.d. dan kunt u dit terugvinden op het pakket en deze nogmaals versturen met een nieuw label.\"

Wij hebben geen invloed op de inhoud van de oplossingen die bedrijven plaatsen. Ik raad u aan de oplossing te beoordelen met een negatief cijfer.

Tom@Klacht.nl

Alle klachten die gemeld zijn door schoffieke