Klacht: Pakket op verkeerd adres

Irene1954 op 25 oktober 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 31 oktober 2017
Reactie van het bedrijf:

Goedemiddag, Bedankt voor je bericht. Allereerst, onze oprechte excuses voor het niet tijdig beantwoorden van je bericht. Dit is uiteraard niet de service die je van ons mag verwachten! Ik ben er even ingedoken en zie inderdaad dat de chauffeur...

Klanttevredenheid: 1.0/10 ★☆☆☆☆
Bedrijf DPD
Status Opgelost
Datum 25 oktober 2017

Een klant van DPD heeft een probleem ervaren met de levering van een pakket, dat per ongeluk op een verkeerd adres werd aangeboden. De bewoner van dat adres, die dacht dat het pakket voor hem was, ging naar een andere locatie om het op te halen, maar kreeg het niet mee. De klant is ontevreden over de service van DPD, omdat hij geen reactie op zijn e-mail heeft ontvangen.

Mijn Klacht:

DPD probeerde gisteren mijn pakket in een andere straat en dus andere naam maar met hetzelfde huisnummer af te leveren. Bewoner was niet thuis,kaart in de bus.Stond geen naam op. Bewoner reed naar een andere plaats om het pakket, waarvan hij dacht dat het voor hem was, op te halen. Daar bleek dat het niet voor hem was dus kreeg hij het (terecht) niet mee. Kwam bij mij aan de deur met de kaart.Nu moet ik dus ook weer naar die andere plaats rijden om het op te halen en dat terwijl ik gisteren gewoon thuis was. Mailde DPD maar je hoort niets. Hele slechte service!

Gewenste Oplossing:

In ieder geval een excuus en ik schreef in mijn mail dat ik wil dat ze het vrijdag komen bezorgen. Is tenslotte niet mijn fout en ik was thuis!

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DPD nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 31 oktober 2017 om 17:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Irene1954

Heeft op 31 oktober 2017 om 23:53 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Slappe oplossing. Denk niet dat de chauffeur onder de indruk zal zijn.Moest mijn pakje toch zelf gaan halen. Slechte service.

Alle klachten die gemeld zijn door Irene1954
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM