Klacht: Pakket ongevraagd retour afzender

op 19 mei 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

op dinsdag 16/5 een bestelling gedaan bij fitbit betaald en daarbij ook €7,- bezorgkosten. Donderdag mail van DPD dat mijn pakket geleverd wordt. Nhalve ou ja ik ben niet thuis maar diverse buren wel. Eind van de dag bekijk ik hun GPS tracker en blijkt mijn pakket naar een afhaalpunt te gaan. Thuis aangekomen inderdaad een briefje van DPD in de bus dat het vandaag 19-5 daar afgeleverd wordt. Ik daarheen maar alles wast er lag niet mijn pakket. Blijkt DPD ook helemaal niet zijn geweest. Ik weer op tracker kijken, blijkt mijn pakket retour afzender te zijn gestuurd naar Best? Ik bellen met de klantenservice, fijn 0900 nummer en natuurlijk dik 9 minuten in de wacht om te horen te krijgen dat ik zelf maar met de leverancier moet bellen waar mijn pakket is. Gesproken met Brigit van de landelijke klantenservice maar kwam er op neer dat het toch echt mijn probleem was. Volgens haar was het pakket retour naar Venray, volgens hun tracker lag het in Best en ik heb het besteld bij fitbit in Amerika??? kan iemand het nog volgen ikke niet namelijk. Ik heb geprobeerd te bellen met de nederlandse tussenpersoon maar kreeg daar een bandje dat de berichtenbox vol was en ik geen bericht kon achterlaten, dat geeft mij ook weinig hoop.

Ik mijn pakketje krijg en een excuus en misschien zelfs de belkosten van 9 minuten wachten bij het 0900 nummer van DPD

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 26 mei 2017 om 14:45 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door IlonaTilleman