Klacht: pakket nogsteeds niet binnen

Fleur.10 op 06 juli 2020 over Shein.com in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb ruim drie weken geleden mijn bestelling geplaatst en betaald. Nu heb ik een verkeerd emailadress ingevoerd maar ik geloof niet dat dit een probleem is voor plaatsing van van bestelling. mijn geld is gewoon van mij rekening af dus ik wil mijn pakket

Gewenste Oplossing:

ik wil dat of mijn pakket geleverd word binnen nu en 5 dagen of mijn geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Shein.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Shein.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Fleur.10