Klacht: Pakket nog steeds niet binnen Express Service?!

op 22 augustus 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Hallo ups ik ben echt pislink dat ik nu al zon 500-600 euro misloop omdat ik mijn pakket niet heb. En ook simpel om het feit dat je redelijk bedrag neer telt voor express delivery en dan gewoon al bijna 3 weken onder weg is en daar van al 2 weken+ in Nederland. Je zou eigenlijk gewoon gecompenseerd moeten worden. Ik vindt vingers wijzen naar douane ook slecht bel er dan achter aan of kom op voor je rechten sla je handen in 1 met andere vervoerders dat dit niet zo langer kan. Dat controles sneller en efficiënter moeten of als je voor express betaald dat er ook express controles komen.

Als het pakket nu eindelijk is aankomt waarvoor je grof geld neertelt voor een snelle levering. Kan al moeilijk meer tevreden zijn.Een week geleden ook al contact opgenomen hopeloos dit. Wat ik al zei ga met andere vervoeders tegen schenen trappen van de douane. Niet als makke schapen laten zoals hoe het is. Moet duidelijk iets veranderen of hele service moet gewoon beter en sneller worden of opsplitsen in 2 teams, 1 voor normale/economic shippings en 1 voor express leveringen. Zou bij eerste niet lang mogen duren dan 10 werkdagen en de express niet langer dan 3 werkdagen met controles/inspectie.
Net als ik met computers zou werken No Cure No Pay. Waarom zou ik of elk ander moeten lijden onder de onbekwaamheid van UPS of de Douane. Doe er iets mee!

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 23 augustus 2017 om 08:31 geantwoord

Goedemorgen,

Nogmaals onze excuses voor deze vervelende ervaring, echter in dit geval ligt het probleem bij de douane in NL. Zij hebben dit pakket in onderzoek en tot op heden nog niet vrijgegeven voor aflevering.

U bent in het bezit van het rechtstreekse email adres van onze inklarings afdelingen en zij kunnen u altijd een update geven. Echter wij zijn in dit geval ook volledig afhankelijk van de douane en kunnen niet aan u leveren zolang zij het pakket niet hebben vrijgegeven.

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door Ricardoholla