Klacht: pakket niet verzonden

op 11 augustus 2016 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

3/8/16 pakket voor mij afgegeven in ups acces point zonder label. Heeft dan een tracking NR on de plaats gegeven. En dan staat er bij ups : Klaar voor retour zending bestelling is verwerkt, klaar voor ups. En dan niks meer. Geen traceringen meer. Traceernr is 1zf 209 try2000 270 10. Trackingnr z9969 175 152. Pakket is in Brussel aangemaakt, maar daar blijft het al 8 dagen en word niet verzonden.

Als het pakket bij mij terecht komt. Heeft geld genoeg kost.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

UPS