Klacht: pakket niet verzonden

op 11 augustus 2016 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

3/8/16 pakket voor mij afgegeven in ups acces point zonder label. Heeft dan een tracking NR on de plaats gegeven. En dan staat er bij ups : Klaar voor retour zending bestelling is verwerkt, klaar voor ups. En dan niks meer. Geen traceringen meer. Traceernr is 1zf 209 try2000 270 10. Trackingnr z9969 175 152. Pakket is in Brussel aangemaakt, maar daar blijft het al 8 dagen en word niet verzonden.

Gewenste Oplossing:

Als het pakket bij mij terecht komt. Heeft geld genoeg kost.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Vera Germis
x