Klacht: Pakket niet optijd ontvangen

op 21 april 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

DPD levering is niet op tijd afgeleverd bij op ons bedrijf. (fout van de DPD)
Tijdens het gesprek met de telefoniste heb ik ook aangegeven dat het hier om een belangrijke levering gaat. De telefoniste deed hier heel laconiek over. Deed eerder irritatie opwekken dan met een oplossing komen. Op de vraag dat ik graag de leidinggevende op haar afdeling wil spreken, krijg ik te horen dat deze mijn telefoon niet zou beantwoorden,
OMDAT ZIJ DIT OOK AF KAN
Waarschijnlijk maakte het haar niet uit dat het om een ondernemers levering gaat en dat bij het niet op tijd ontvangen van zulke leveringen het een kettingreactie heet op andere bedrijven. (ondanks dat ik dat haar heb te kennen gegeven) Het gaat om depot Bleiswijk die de distributie Rotterdam doet. Haar onwil was meer dan duidelijk aanwezig omdat het vrijdag middag was. (angelic heet zij zeer onbeschoft foei)

Als er werk van word gemaakt dat fouten van de dpd ook in het weekend worden opgelost, zodat bedrijven gewoon hun afspraken tegenover collega bedrijven kunnen nakomen en producties van bedrijven in het weekend niet gestagneerd worden door de kortzichtige 9 tot 5 mentaliteit van werknemers. Kortom een afdeling voor Business to Business die ook in het weekend aan bedrijven bezorgd.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DPD over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 04 mei 2017 om 15:25 geantwoord

Heeft op 08 mei 2017 om 12:14 geantwoord

Slaat nergens op.
Mijn pakket is eerst verstuurd naar het buitenland (volgens trackingnumber)
en daarna weer naar mij afgeleverd.
Echter had ik ondertussen met de afzender(leverancier) al een ander oplossing bedacht.
Maar een slap excuus bericht voor een bedrijf met de omvang van DPD die nog eens heel laat reageert (klacht Geplaatst op: 21 april 2017 / reactie 04 mei 2017 om 15:25) vindt ik belachelijk,
misschien nog een verbeter punt waar de DPD aan moet werken, klanten sneller te woord staan.

Vriendelijke groeten,
Kamal