Klacht: Pakket niet ontvangen

op 08 februari 2018 over Targetmedia in de categorie SMS Diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Targetmedia

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Targetmedia nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Targetmedia in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Targetmedia een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Targetmedia

Heeft op 17 mei 2018 om 12:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste W, TargetMedia is een Payment Service Provider wat betekent dat wij betalingen afhandelen voor derden via ons technische platform. Daarnaast staan wij onder toezicht van de Nederlandsche Bank. Wij leveren zelf geen producten of diensten aan consumenten. Wanneer je ons de betaalgegevens mailt kunnen wij kijken waar je iets hebt besteld en je met de betreffende aanbieder in contact brengen om het probleem op te lossen. Je mag mailen naar: klantenservice@targetmedia.eu

Alle klachten die gemeld zijn door Wdaanen