Klacht: pakket niet ontvangen

op 03 juli 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

donderdag 29 juni zou t pakket afgeleverd zijn in de brievenbus gedaan
er is expliciet bij de bestelling aangegeven dat er getekend moest worden voor ontvangst. Daarom een locatie uitgezocht die altijd iemand aanwezig heeft om te tekenen en te ontvangen.
dus het was niet de afspraak om dit in de brievenbus te doen
de brievenbus wordt door 1 medewerker beheert en ook zij heeft het pakket niet in de brievenbus aangetroffen
bij UPS gereclameerd en ik wordt gesommeerd om dit bij de verstuurder te verhalen ofschoon de fout bij UPS ligt
ik vind dat totaal geen services voor een afleveringsfout van UPS en zou het fijn vinden als UPS alsnog actie onderneemt

Gewenste Oplossing:

het pakket opzoeken en afleveren zoals afgesproken of mij de kosten vergoeden

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht paulinadebie

4 maanden geleden - Het pakket is niet geleverd zoals in de klacht omschreven jullie antwoord is dus niet van toepassing aub de moeite doen om het te traceren en terug te vinden of te vergoeden

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 04 juli 2017 om 09:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Onze excuses voor de vervelende ervaring. Echter de informatie die u heeft ontvangen is correct. Daar wij contractueel aan de verzender zijn verbonden zijn zij degene die een Claim procudure moeten opstarten. Daarom adviseer ik u dan ook om zsm contact met hen op te nemen zodat dit opgelost gaat worden.

Het is chauffeurs toegestaan om bij leveringen aan prive adressen de pakketten in de brievenbus te doen. Dit is ook bekend bij onze account holders waarvan deze verzender er een is.

Ik heb deze case ook nog doorgezet naar het center met referentie 1-63823641926 . Het center zal met u contact opnemen.

Met vriendelijke groet,
UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door paulinadebie