Klacht: pakket niet geleverd op afgesproken datum

op 16 juni 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ondanks herhaaldelijk contact is het pakket niet geleverd.

Gewenste Oplossing:

als pakket toch nog geleverd word vandaag.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van UPS

3 maanden geleden - Goedemorgen, Onze excuses voor u vervelende ervaring, echter zonder een trackingnummer of een zendingsnummer kunnen wij u niet verder helpen. Kunt u ons dit nummer doorsturen ? Mocht u het zendingsnummer niet hebben, dan adviseren wij u om contact op te nemen met onze klantenservice via 0900-2255877. Zij kunnen u in dat geval verder helpen. Met vriendelijke groet, UPS Social Media Team

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 20 juni 2017 om 08:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Helaas hebben wij geen zendingsnummer of trackingnummer van de zending mogen ontvangen. Zonder dit nummer is het voor ons onmogelijk uw klacht in behandeling te nemen en zijn wij genoodzaakt om deze klacht te sluiten.

Mocht u toch nog vragen hebben over uw zending, dan verzoeken wij u om contact op te nemen met onze klantenservice via 0900-2255877.

Met vriendelijke groet,
UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door josvanderheijden