Klacht: Pakket niet geleverd

op 04 februari 2016 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

28 januari een brief in de bus gevonden omdat er volgens hun niemand thuis was…terwijl ik dat dus wel was.. het pakket kon de volgende dag opgehaald worden op het aangegeven ophaalpunt.
De volgende dag:netjes met mijn bewijs op het ophaalpunt om mijn pakket te halen… Niets!! Er is niets afgegeven.. Ik heb gebeld met dpd en uitleg gevraagd. Heel onsamenhangend verhaal aangehoord maar blijkt dat het pakket nog op het depot stond en dat het bij de sortering fout was gegaan..???? Waarom krijg ik dan een briefje met de mededeling “u was niet thuis, pakket is af te halen op ophaalpunt” het is dus nooit in de bus geplaatst om uitgeleverd te worden!!
Maandag :ik wederom telefonisch contact met dpd… hetzelfde verhaal en natuurlijk ook hun antwoord… Ja,het was idd op het depot en wordt dinsdag 2februari afgeleverd op het afhaalpunt. Weet u dat zeker? Heel zeker wist ze dat want ze kon het op haar beeldscherm zien.

Vanwege de drukte kon ik pas vandaag het pakket op gaan halen.. En ja hoor!! Afhaalbericht bij de hand. Personeel van afhaalpunt opzoek naar mijn pakket… En nog een keer.. En nog een keer.. Helaas.. Geen pakket…
Wederom telefonisch contact gemaakt met dpd op de speaker zodat het personeel gelijk kon meeluisteren.. Weer een heel verhaal.. En natuurlijk begreep deze medewerker helemaal niet hoe dit kon gebeuren.. Zij zou wel even kijken.. Na lang zoeken kreeg ik de mededeling dat zij niet kon zien waar het pakket was dus was het beter wanneer ik zelf het magazijn zou bellen. Wanneer ik daar mijn track nummer geef.. Dan weten we waar het pakket is..oké.. Ik dus weer bellen naar het magazijn, nog steeds op de speaker,
Track nummer gegeven en ja hoor.. Ze kon het vinden.. Het pakket zou binnen een half uur afgeleverd worden op ophaalpunt.. Vreemd.. 2 uur geleden zijn ze al geweest met pakketjes.. Komen ze nog een keer dan? Mevrouw zei dat ze het ook niet begreep en wel met de chauffeur zou gaan bellen.. Na 5 minuten.. Terug op de lijn.. De chauffeur heeft een klein half uurtje geleden pakketjes afgeleverd op dit afhaalpunt..

Ik sta daar met de bedrijfsleider en een medewerker vol ongeloof te luisteren.. Ik herhaal wat ze zegt en vervolgens zeg ik: mevrouw uw chauffeur is een leugenaar,ik sta al zeker 3 kwartier op het afhaalpunt, u staat op de speaker dus er is personeel dat mee kan luisteren met mij. Uw chauffeur heeft nooit een pakketje bij mij afgeleverd, hij heeft niets op het afhaalpunt afgeleverd. Op dat moment wist deze mevrouw van dpd het ook even niet.. Leugens dus..ze heeft mijn nr genoteerd en zou mij zsm bellen zodra ze weet waar het pakketje is.

Fijn!!!!

Wanneer ik mijn betaalde pakket geleverd krijg!!! Zodat ik klaar ben met dpd. Ben ze zat!!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DPD over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van

1 jaar geleden - Best Jcdg, Excuses voor het ongemak. Ik heb net met mijn collega van de klantenservice gesproken en ze zijn er mee bezig. U wordt hierover nog terug gebeld. Groet, Hanneke

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 01 juni 2016 om 16:03 geantwoord

Beste Jcdg,

Zoals mijn collega eerder aangaf zijn de collega's van Customer Service met je vraag bezig geweest. Ik ga er dan ook vanuit dat zij destijds met je contact opgenomen hebben. Daarom kan ik via deze weg niets meer voor je betekenen en sluit ik de melding.

Mocht je in de toekomst vragen hebben dan kun je ons ook bereiken via facebook (dpdpakketservice.nl) of twitter (@dpdnl).

Groeten Kari

Alle klachten die gemeld zijn door Jcdg