Klacht: pakket niet geleverd

B.I.M. op 05 april 2018 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste,

Op 293 ging er een pakket geleverd worden. Er was iemand aanwezig maar toch werd het niet geleverd. Ik stuurde op 303 een mail met de vraag om het dan een volgende keer af te leveren bij de overbuur, mocht er niemand aanwezig zijn.
Vanmorgen kreeg ik opnieuw een mail dat het zou geleverd worden en opnieuw werd er niet geleverd terwijl er iemand aanwezig was.

Heb telefonisch contact opgenomen maar ‘men kan er niks aan doen’.

Heb dit pakket dringend nodig voor verkoop aan mijn klanten, ben er al een week op aan het wachten.

Ik heb 11 min aan de lijn gehangen op een 070-nummer en wens deze kost absoluut niet te betalen.

Gewenste Oplossing:

oplossing: NU opnieuw leveren

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 05 april 2018 om 11:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door