Klacht: pakket niet geleverd 01206048868971

Jessica Desaever op 10 januari 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 11 januari 2017
Reactie van het bedrijf:

Goedemiddag, bedankt voor uw bericht. Helaas zal ik u moeten doorverwijzen naar DPD Belgie. Wij kunnen in NL niet zien wat er met uw pakket is gebeurd en hoe het nu verder gaat. Excuses voor het ongemak en wij wensen...

Bedrijf DPD
Status Opgelost
Datum 10 januari 2017

Een klant van DPD heeft een klacht ingediend over een niet geleverde bestelling, die volgens de tracking op 9 januari bezorgd zou zijn. Ondanks de melding van levering heeft de klant het pakket niet ontvangen op zowel zijn thuisadres als op het werk, en ook buren hebben niets ontvangen. De klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

Ik heb een bestelling geplaatst, die zou geleverd zijn op maandag 9 januari, maar ik heb niets ontvangen. Zogezegd is het pakketje bij mij geleverd. Er zit niets in de bus noch op mijn thuisadres, noch op mijn werk. Buren hebben ook niets ontvangen!!!!

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik mijn pakket krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 11 januari 2017 om 12:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM