Klacht: Pakket niet bij ophaalpunt

op 21 juni 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vandaag mail gekregen dat pakket op te halen was bij het ophaal punt (had dit als optie gekozen ivm niet thuis door werk).
Daar aangekomen, konden ze het pakket niet vinden en zou hij misschien later nog gebracht worden.
Ophaalpunt savonds nog een keer gebeld, weer heel druk bij het ophaalpunt….
Nu vragen ze of ik hun morgen kan terug bellen…
Hoorde trouwens iemand op de achtergrond zeggen dat hij wel als afgeleverd stondt, alleen hun hadden hem daar niet.
Wat nu verder??

Als mijn pakket weer gevonden is en ik hem in ontvangst kan nemen/halen.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van UPS

1 maand geleden - Goedemorgen, Zonder zendingsnummer kunnen wij u helaas niet verder helpen. Kunt u ons het zendingsnummer doorgeven ? Mocht u niet in het bezit zijn van een zendingsnummer dan adviseren wij u om contact op te nemen met onze klantenservice via 0900-2255877. Met vriendelijke groet, UPS Social Media Team

UPS

Heeft op 28 juni 2017 om 07:24 geantwoord

Goedemorgen,

Nogmaals onze excuses voor de vervelende ervaring. Echter zonder trackingnummer of zendingsnummer kunnen wij u hier niet verder helpen.

Mocht u pakket op dit moment nog niet terrecht zijn, dan adviseer ik u om contact op te nemen met onze klantenservice.

Zij zullen dan een onderzoek voor u openen om dit probleem zsm op te lossen.

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door Afca85