Klacht: Pakket niet bezorgt

op 14 mei 2016 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gister zou mijn pakket tussen 15.30 en 16.30 bezorgt worden, via de track en trace kon ik alles precies volgen. Ik ben voor de zekerheid heel de middag thuis gebleven tot ik om 17.00uur weer via de track en trace het pakket opzocht en tot mijn grote verassing zag dat de bezorging niet gelukt was “16.14: Unfortunately we have not been able to deliver your parcel.”

Dit vond ik zo vreemd omdat ik op dat tijdstip gewoon thuis was, dus maar gelijk even de klantenservice gebeld om naar de concrete reden te vragen.
Die kon mij toen vertellen dat het adres niet goed was (maar het adres wat er ingevuld was woon ik gewoon en bestel ik altijd pakketjes). Maar volgens de klantenservice van DPD kwam alles “vandaag” goed want hij zou een melding doorsturen naar en depost dat het adres wel goed was.

Nou raad je het waarschijnlijk al vandaag ook niks, online kan ik nu ook zien dat mijn adres niet goed is… Terwel het wel goed is.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als mijn pakket binnen 24uur nog ontvang, zo niet dan wil ik al het geld terug van mijn gemaakte verzendkosten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DPD over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van DPD

10 maanden geleden - Beste sofianm, Bedankt voor je bericht en excuses voor de onduidelijkheid. Ik heb je adres (en je nummer) nogmaals doorgegeven en je pakket gaat morgen opnieuw mee. Groeten Hanneke

Reactie van de melder van de klacht sofianm

10 maanden geleden - Beste Hanneke, Bedankt voor uw hulp, echter moet ik u teleurstellen. Ik heb namelijk nog steeds niks ontvangen? Ik heb wederom en mail ontvangen met het tijdstip van bezorging. Ik was weer speciaal thuis gebleven want hij zou tussen 17.30 en 18.30 bezorgt worden. Om 19.00 weer online gekeken staat er afgeleverd.... Dit is wel heel knap want ik heb niks.. Ik dus direct naar mijn brievenbus gegaan om te controleren of er misschien een briefje in me brievenbus zat maar helaas niks.. Ik weet niet of dit de zelfde chauffeur is als bij poging 1 maar ik vind dit echt een hele rare zaak worden?? Hij is namelijk nog 0 keer aan mijn deur geweest. Het lijkt mij daarom erg handig om telefonisch contact op te zoeken met mij om dit probleem op te lossen, ik heb mijn bestelling namelijk morgen 19/5 nodig. U kunt mij bereiken op sofian.m@live.nl , als u hier een bericht naar stuurt kan ik mijn 06 nummer sturen om contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Sofian

Bericht van DPD

10 maanden geleden - Beste sofianm, Ik heb het even nagevraagd en je pakket is bij buren op nummer 71 B afgeleverd. Groet Hanneke

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 20 mei 2016 om 08:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Sofian,

Wij hebben gisteren telefonisch contact gehad en een en ander met je besproken. Van mijn collega's en de chauffeur heb ik begrepen dat hij gisteren het pakket, samen met de andere 2 pakketten die naar je onderweg waren, bij je heeft kunnen bezorgen.
Mocht je onze hulp nodig hebben dan kun je ook altijd een melding op facebook of twitter maken.

Veel plezier met de inhoud van je pakketten en een fijn weekend!
Kari

Alle klachten die gemeld zijn door sofianm