Klacht: Pakket niet bezorgd en telefonisch onbereikbaar

op 29 mei 2020 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb gisteren een mail ontvangen dat op 28 mei om 16.18 mijn pakket is afgeleverd. Dit is onjuist, er was op dat moment niemand thuis. Bij navraag in de straat is ook daar nergens iets afgeleverd op mijn naam.
Nu zie ik op de site als ik mijn trackingcode intoets dat mijn adresgegevens onjuist zijn. Ook dit is niet waar.
Bij het bellen van het nummer van DPD sta ik vervolgens 15 minuten in de wacht met een steeds hetzelfde deuntje muziek maar zonder verdere info en na 15 minuten word ik weggedrukt. Ik sta – terwijl ik dit type – alweer 13 minuten in de wacht. Ik vind dit ronduit meer dan klantonvriendelijk. En ik wil dat mijn pakket van 55 euro bezorgd wordt.
Mvg Irene van Meer 0657883646 [email protected]

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik telefonisch te woord word gestaan binnen acceptabele wachttijd en wanneer mijn pakket is bezorgd!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DPD nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mevrouw van Meer