Klacht: pakket niet afgeleverd niet te traceren

op 16 september 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

4 september voor het eerst een pakket aangemaakt wat een drama
Klant geeft aan niet geleverd
Ik heb account aangemaakt hij staat er niet in.
Jimrietman2
Jimrietman@gmail.com
Waar is het pakket en wanneer wordt hij geleverd

Gewenste Oplossing:

Niks. Nare site. Onoverzichtelijk

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 19 september 2017 om 09:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Onze excuses voor de vervelende ervaring. Echter zonder trackingnummer of zendingsnummer kunnen wij u hier niet verder helpen.

Kunt u ons dit nummer doorgeven ? Mocht u het nummer niet hebben dan adviseer ik u contact op te nemen met onze klantenservice
via 020-5040500. Zij kunnen u in dat geval verder helpen.

Met vriendelijke groet,
UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door jimrietman2