Klacht: Pakket niet afgeleverd

op 01 juni 2016 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een pakketje dat de dpd naar mijn huis zou brengen is niet afgeleverd en gelijk naar een parcelshop gebracht. Ik was gewoon thuis maar er is niet aangebeld en ook niet bij de buren want die hadden het gewoon kunnen aannemen. Ik vind het schandelijk dat ik door zo’n stommiteit m’n pakket wordt geforceerd zelf op te halen. DPD is toch een bezorgingsbedrijf? Er komt niet eens een tweede poging.

Gewenste Oplossing:

Vergoeding van de verzendkosten. Aangezien er geen bezorging gedaan of gepoogd is, waar ik voor heb betaald en ik het zelf moet gaan ophalen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 02 juni 2016 om 14:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hoi S-V,
Bedankt voor je bericht.
Het klopt inderdaad dat we een pakket na een eerste niet gelukte afleverpoging naar een parcelshop in de buurt brengen, zodat je je pakket op kunt halen wanneer het jou uitkomt en niet nog een keer op de chauffeur hoeft te wachten. Meestal probeert een chauffeur het ook nog eerst bij de buren. Als je pakket eenmaal bij een parcelshop ligt, kan het niet meer opnieuw bij je bezorgd worden. Excuses voor het ongemak!
Groet Hanneke

Alle klachten die gemeld zijn door S-V